Uw woning verkopen bij Van Lieshout Kruize NVM Makelaars

Het verkopen van uw woning is een grote stap waar veel bij komt kijken. Een woning verkopen is een specialisme, omdat er veel regels bij komen kijken. Daarnaast wilt u natuurlijk een zo hoog mogelijke verkoopprijs en tegen de beste voorwaarden. Een verkoopmakelaar neemt alle zorgen uit handen en staat garant voor een deskundige begeleiding bij de verkoop van uw woning. De meerwaarde die wij als verkoopmakelaar bieden, vertaalt zich in de onderstaande pluspunten: 

Van Lieshout Kruize NVM Makelaars:

  • Wij zijn een betrokken kantoor en qua transacties zeker een van de grootste in de regio. Onze makelaars zijn van alles op de hoogte, begeleiden de bezichtigingen en onderhouden regelmatig contact over de voortgang.
  • Er wordt gezamenlijk met u een realistische vraagprijs vastgesteld; het is namelijk bewezen dat een realistische vraagprijs uiteindelijk leidt tot een hogere verkoopopbrengst en een sneller verkoopproces.
  • Wij bepalen in overleg met u de verkoopstrategie; wel of niet adverteren, een open huis organiseren, een buurtmailing verspreiden, adverteren op sociale media… het kan allemaal.
  • Wij beschikken over de kennis van alle juridische, milieutechnische en bouwkundige zaken welke bij de verkoop van uw woning van belang zijn.

Stappenplan

Stap 1: Verkoopstrategie bepalen
Allereerst komen we langs voor een vrijblijvend verkoopgesprek. Tijdens dit gesprek bepalen wij de reële waarde van uw woning. Onze makelaars doen goed marktonderzoek om deze waarde zo optimaal mogelijk te houden. Nadat we dit aan u hebben gemeld, plant onze binnendienst een vervolgafspraak in voor het maken van foto’s en plattegronden (NEN-2580) door een professionele fotograaf en starten we met de verkoop van uw woning.

Stap 2: Promotie van jouw huis
Het huis wordt na ondertekening van de opdracht tot dienstverlening op onze website gezet. Voldoet uw huis aan de zoekwensen van onze zoekers, dan krijgen zij hier direct automatisch bericht van. Daarnaast beschikt de website over een groot aantal handige tools om de verkoop nog sneller en effectiever te laten verlopen. Zo kunt u snel en eenvoudig uw huis met al uw vrienden en familie delen via sociale media.

Ook wij maken gebruik van sociale media, waaronder Facebook. Natuurlijk maken wij ook gebruik van Funda. De aanmelding van Funda plannen wij gelijk in.

Stap 3: Bezichtigingen verzorgen
Nu is het tijd voor de bezichtigingen. U kunt het huis in orde maken, want met ons zoekersbestand zijn er voor elk huis genoeg serieuze kandidaten die een kijkje willen nemen. Onze makelaars houden u hier constant van op de hoogte en begeleiden de bezichtigingen zorgvuldig. Na elke bezichtiging krijgt u te horen hoe het ging en wat de makelaar er voor gevoel bij heeft.

Stap 4: Onderhandelen
Wordt de interesse concreet? Dan kunnen we starten met onderhandelen. De geïnteresseerden doen een bod en onze makelaar zal u bij hierbij adviseren.

Stap 5: Koopakte opstellen
Is er na de onderhandelingen een mondelinge overeenkomst, dan zal onze binnendienst de koopakte opmaken. De koopakte wordt bij ons op kantoor getekend onder begeleiding van de makelaar.

Stap 6: Overdracht notaris
Vlak voor de daadwerkelijke overdracht inspecteren wij de woning met de kopende partij. Hierna gaan we samen met u naar de notaris om de verkoop definitief over te dragen.

Gefeliciteerd! Uw huis is nu officieel verkocht!